Skoči na glavni sadržaj
Završni, diplomski i specijalistički rad

Pismohrana i suvremeno arhiviranje spisa

Nadarević, Ivanka

2018.

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pravni fakultet Osijek, Zavod za gospodarsko pravo i ekonomske znanosti

https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:132:476140

U tijelima državne uprave i drugim državnim tijelima, tijelima i službama lokalne i regionalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima obavljaju se uredski poslovi. Za kvalitetno obavljanje uredskih poslova u tijelima su razvijene posebne ustrojstvene jedinice: pisarnica i pismohrana. Pismohrana ima veliko značenje u uredskom poslovanju jer se u njoj obavljaju različiti uredski poslovi. Uredski namještenici dužni su pridržavati se načela uredskog poslovanja kako bi poslove mogli obaviti na zakonit način, točno i efikasno. Važno je da se ispune određeni uvjeti za uređenje prostora, pohranu, sređivanje i čuvanje spisa. Dovršeni predmeti čuvaju se do predaje nadležnom arhivu ili do uništenja. Predmet ovog završnog rada je prikazati važnost pismohrane i analizirati novi način arhiviranja dokumenata. Zbog primjene tehnologije i njezinog brzog razvoja, došlo se do zaključka da ručnu obradu podataka zamjenjuje elektronička obrada podataka.

uredsko poslovanje uredski namještenici pismohrana digitalno arhiviranje

nadarevic_ivanka_26582615342.pdf, 4.45 MB

Pristup korisnicima matične ustanove

Autori Nadarević, Ivanka (Autor)

Mentori Lachner, Višnja (Mentor)

Povjerenstvo za obranu Kasap, Jelena (Predsjednik povjerenstva) ; Jerković, Emina (Član povjerenstva) ; Lachner, Višnja (Član povjerenstva)

Alternativni naslovi
(engleski) The archive and the contemporary archiving of scripts

Alternativni sažeci

(engleski) Office work is performed in the department of state administration and in other state administration units, departments and offices of local and regional self-government and legal entities with public authorisation. The departments contain special organisational units developed for qualitative office perfomance: registry office and archives. The archive is of great importance in the office perfomance because various office work is done there. Office employees are obliged to abide the office regulations in order to do their work in a legal manner, accurately and efficiently. It is important to provide certain preconditions for office set up, storing, organisation and safe keeping of documents. Completed files are kept until they are delivered to the competent archive or until they are destroyed. The subject of this final paper is to show the importance of archive and to analyse the new way of keeping files. Due to the use of new technologies and its fast developement, the conclusion was reached that the manual handling of files is replaced by electronical.

Alternativne ključne riječi
office bussines office employees archive electronical file keeping

Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pravni fakultet Osijek, Zavod za gospodarsko pravo i ekonomske znanosti

Studijski program

Upravni studij; stručni; stručni

Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane

Društvene znanosti / Pravo

Datumi

Datum obrane: 11.09.2018.

Jezici

hrvatski

Datum izrade zapisa

06.02.2019.

Broj posjeta 0
Broj preuzimanja 0