2020.
Završni rad (stručni)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pravni fakultet Osijek, Zavod za gospodarsko pravo i ekonomske znanosti
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:132:164516
Sastavni dio uredskog poslovanja čine elektroničke uredske knjige kojima rukuju namještenici i službenici, odnosno tijela državne uprave koji su dužni pridržavati se propisa i zakona pri tome vođenju. Urudžbeni zapisnik i upisnik predmeta upravnog postupka (upisnik predmeta upravnog postupka prvog stupnja i upisnik predmeta upravnog postupka drugog stupnja) su glavne uredske knjige, dok se ostale vode kao pomoćne uredske knjige. Svaka od tih knjiga primaju se, upisuju i vode na određeni način, koje se nakon primitka pismena razvrstavaju na određene službenike koje su ovlaštene za određene poslove. Urudžbeni zapisnik i upisnik predmeta upravnog postupka su također i osnovne evidencije. Evidencije se dijele na: osnovne, pomoćne i posebne. Uz upisnik predmeta upravnog postupka (prvog i drugog stupnja) vodi se registar kao pomoćna evidencija radi lakšeg snalaženja u osnovnim evidencijama. U obliku pomoćnih evidencija mogu se voditi i druge evidencije koje se uređuju posebnim propisom. Vodi se onim redom kako su i primljeni, osim ako pojedini akti nisu označeni kao hitni. Zadnji dio rada odnosi se na obrasce. Obrasci se najčešće upotrebljavaju za izradu učestalih zapisa koje olakšavaju i ubrzavaju rad kako državnim tijela tako strankama.
Autori Viljanac, Sanja (Autor)
Mentori Lachner, Višnja (Mentor)
Povjerenstvo za obranu Lachner, Višnja (Predsjednik povjerenstva)
Alternativni naslovi
(engleski) Electronic office books, records and forms
Alternativni sažeci
(engleski) An integral part of office operations are electronic office books handled by employees and civil sevants, ie state administration bodies who are obliged to comply with regulations and laws in keeping them. The registratio record and case register of administrative procedure (register and case the administrative procedure of the first degree and the register and case the administrative procedure of the second degree) are the main office books, while the other are kept ass auxiliary office books. Each of these books is received, entered and kept in a certain way, after receiving them they are clasified to a certain official who is authorized of a certain task. The registration record and case register of administrative procedure are also basic records. Records are divided into: basic, auxiliary and special. Along with the register of the subject of adiministrative procedure (first and second degree), a register is kept as an auxiliary record for the purpose of easier navigation in the basic records. Other records can be kept int he formo f auxiliary can be kept int he formo f auxiliary records which are edited by a special regulation. It is kept in the order in which they were received, unless certian acts are marked as urgent. The last part oft he paper deals with forms. Forms are most commonly used to create frequent records that facilitate and expedite the work of both goverment bodies and parties.
Alternativne ključne riječi
office work
electronic books
records
form
Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pravni fakultet Osijek, Zavod za gospodarsko pravo i ekonomske znanosti
Studijski program
Upravni studij; stručni; preddiplomski
Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane
Društvene znanosti / Pravo
Datumi
Datum obrane: 16.09.2020.
Jezici
hrvatski
Datum izrade zapisa
11.10.2021.
Identifikatori